DLACZEGO WARTO ZOSTAĆ SPONSOREM KLUBU
Badania potwierdzają, że konsumenci są przychylnie nastawieni do sponsoringowych form promocji. Uważają oni, że ta forma promocji mniej im przeszkadza i traktują ją przyjaźniej niż tradycyjne działania reklamowe. Praktyka potwierdza, że sponsoring jest nawet 10-krotnie
skuteczniejszy i efektywniejszy niż typowa reklama.
PODSTAWOWE KORZYŚCI WYNIKAJĄCE ZE SPONSORINGU:
– szerokie pozycjonowanie marki przy zachowaniu większej efektywności kosztowej w stosunku do tradycyjnych form reklamowych
– zmiany postaw konsumenckich i postrzeganie marki przez obecnych i przysztych klientów
– tworzenie wizerunku produktu poprzez stworzenie jasnego przekazu: sport= zdrowie, sukces, przynależność do większej grupy
– możliwość tworzenia postaw konsumpcyjnych i wywotywania popytu na wtasne produkty
– wyróżnienie się względem konkurencji i zwrócenie uwagi na specyficzne cechy produktu
– uzyskanie efektu lojalności konsumentów, motywacji pracowników oraz nawiązanie kontaktów biznesowych z innymi sponsorami